Σε επιτροπές της ΚΕΔΕ ο Δήμαρχος Ελασσόνας
- Λεπτομέρειες
- Κατηγορία: Δελτία Τύπου
- Δημιουργηθηκε στις Τετάρτη 25 Φεβρουαρίου 2015 06:55
Ευαγγέλου: Η Ελασσόνα «παρούσα» στα ανώτερα αυτοδιοικητικά όργανα
Στην επιτροπή Ανάπτυξης και Υποστήριξης της Επιχειρηματικότητας καθώς και στην επιτροπή Πολιτικής Προστασίας της Κεντρικής Ένωσης Δήμων Ελλάδας, στο ανώτερο δηλαδή αυτοδιοικητικό όργανο της χώρας, θα συμμετέχει ο δήμαρχος Ελασσόνας κ. Νίκος Ευαγγέλου, σύμφωνα με απόφαση του νέου Διοικητικού Συμβουλίου της ΚΕΔΕ.
Μετά την ολοκλήρωση του σχετικού ορισμού ο κ. Ευαγγέλου προέβη στην ακόλουθη δήλωση:
«Ο δήμος Ελασσόνας θα είναι παρών σε όλες τις αυτοδιοικητικές εξελίξεις της χώρας και στην παραγωγή πολιτικής από τα αρμόδια θεσμικά όργανα, με στόχο αφενός την προώθηση των συμφερόντων της περιοχής, αφετέρου την συλλογική προσπάθεια ώστε η χώρα μας να εκσυγχρονιστεί και να ξεπεράσει το συντομότερο δυνατόν την οικονομική κρίση που μαστίζει την κοινωνία μας τα τελευταία χρόνια».
Δημοτικά Νέα
Ο Δήμος Ελασσόνας προσκαλεί νέους και νέες να συμμετάσχουν στο Δημοτικό Συμβούλιο Νέων
Ποδήλατο, περιβάλλον και πολιτισμός ένωσαν εκατοντάδες πολίτες στην Ελασσόνα
Στο επίκεντρο πολιτική προστασία, άρδευση και αγροτική οδοποιία Ευρεία σύσκεψη με τους προέδρους των κοινοτήτων
Με μεγάλη επιτυχία πραγματοποιήθηκε το 1ο Παιδικό ECO Φεστιβάλ στην Ελασσόνα






















