Δήλωση Δημάρχου στο Κιλελέρ

Share

kilelerΟ δήμαρχος Ελασσόνας κ. Νίκος Ευαγγέλου, αμέσως μετά την κατάθεση στεφάνου στο μνημείο του Κιλελέρ, όπου βρέθηκε τιμώντας την μνήμη των πεσόντων αγροτών, έκανε την ακόλουθη δήλωση:

«Για να παραμείνει το μήνυμα της θυσίας των αγροτών επίκαιρο 105 χρόνια μετά, οφείλουμε όλοι μας να θέσουμε σε πρώτη προτεραιότητα τον πραγματικό εκσυγχρονισμό του πρωτογενούς μας τομέα, τελειώνοντας μια και καλή με τις δυσλειτουργίες του παρελθόντος. Η χώρα δεν έχει την πολυτέλεια του χρόνου. Με εθνικό σχέδιο και πατριωτικό όραμα οφείλουμε να ξεπεράσουμε τις παθογένειες του χθες και να θέσουμε σε πρώτη προτεραιότητα την ανάπτυξη του γεωργικού μας τομέα, θέτοντας έτσι τις βάσεις της πραγματικής ανάπτυξης».

Δημοτικά Νέα

article thumbnail

Εγγραφές έως την Παρασκευή 31 Ιουλίου

article thumbnail

Με τη συμμετοχή πλήθους πολιτών όλων των ηλικιών πραγματοποιήθηκε την Πέμπτη 18 Ιουνίου στην κεντρική πλατεία Ελασσόνας η καθιερωμένη Ποδηλατάδα, στέλνοντας ένα  [ ... ]

article thumbnail

Η Αντιδημαρχία Παιδείας, Ισότητας και Νεολαίας του Δήμου Ελασσόνας, σε συνεργασία με την επιστημονική ομάδα της EMPLOY EDU – Σύμβουλοι Εκπαίδευσης & Σταδιοδρομίας κ [ ... ]

article thumbnail

Με στόχο τον καλύτερο συντονισμό των υπηρεσιών και την αποτελεσματικότερη αντιμετώπιση ζητημάτων που απασχολούν τις τοπικές κοινότητες, πραγματοποιήθηκε στο Δη [ ... ]

article thumbnail

Με μεγάλη συμμετοχή παιδιών και οικογενειών πραγματοποιήθηκε στο Κλειστό Γυμναστήριο Ελασσόνας, το απόγευμα της Τετάρτης 17 Ιουνίου, το «1ο Παιδικό ECO Φεστιβάλ», μ [ ... ]