Δήλωση Δημάρχου στο Κιλελέρ
- Λεπτομέρειες
- Κατηγορία: Δελτία Τύπου
- Δημιουργηθηκε στις Δευτέρα 23 Μαρτίου 2015 13:18
Ο δήμαρχος Ελασσόνας κ. Νίκος Ευαγγέλου, αμέσως μετά την κατάθεση στεφάνου στο μνημείο του Κιλελέρ, όπου βρέθηκε τιμώντας την μνήμη των πεσόντων αγροτών, έκανε την ακόλουθη δήλωση:
«Για να παραμείνει το μήνυμα της θυσίας των αγροτών επίκαιρο 105 χρόνια μετά, οφείλουμε όλοι μας να θέσουμε σε πρώτη προτεραιότητα τον πραγματικό εκσυγχρονισμό του πρωτογενούς μας τομέα, τελειώνοντας μια και καλή με τις δυσλειτουργίες του παρελθόντος. Η χώρα δεν έχει την πολυτέλεια του χρόνου. Με εθνικό σχέδιο και πατριωτικό όραμα οφείλουμε να ξεπεράσουμε τις παθογένειες του χθες και να θέσουμε σε πρώτη προτεραιότητα την ανάπτυξη του γεωργικού μας τομέα, θέτοντας έτσι τις βάσεις της πραγματικής ανάπτυξης».
Δημοτικά Νέα
Τρίτη 23 Ιουνίου 2026 10:56
Ο Δήμος Ελασσόνας προσκαλεί νέους και νέες να συμμετάσχουν στο Δημοτικό Συμβούλιο Νέων
Ο Δήμος Ελασσόνας προσκαλεί νέους και νέες να συμμετάσχουν στο Δημοτικό Συμβούλιο Νέων
Δευτέρα 22 Ιουνίου 2026 12:27
Ποδήλατο, περιβάλλον και πολιτισμός ένωσαν εκατοντάδες πολίτες στην Ελασσόνα
Ποδήλατο, περιβάλλον και πολιτισμός ένωσαν εκατοντάδες πολίτες στην Ελασσόνα
Δευτέρα 22 Ιουνίου 2026 12:27
Ημερίδα επαγγελματικού προσανατολισμού για μαθητές και γονείς με θέμα: «Σχολές, Σπουδές & Συμπλήρωση Μηχανογραφικού»
Ημερίδα επαγγελματικού προσανατολισμού για μαθητές και γονείς με θέμα: «Σχολές, Σπουδές & Συμπλήρωση Μηχανογραφικού»
Δευτέρα 22 Ιουνίου 2026 12:19
Στο επίκεντρο πολιτική προστασία, άρδευση και αγροτική οδοποιία Ευρεία σύσκεψη με τους προέδρους των κοινοτήτων
Στο επίκεντρο πολιτική προστασία, άρδευση και αγροτική οδοποιία Ευρεία σύσκεψη με τους προέδρους των κοινοτήτων
Παρασκευή 19 Ιουνίου 2026 05:37
Με μεγάλη επιτυχία πραγματοποιήθηκε το 1ο Παιδικό ECO Φεστιβάλ στην Ελασσόνα
Με μεγάλη επιτυχία πραγματοποιήθηκε το 1ο Παιδικό ECO Φεστιβάλ στην Ελασσόνα





















