Επίσκεψη Ευαγγέλου στην Κινητή Μονάδα Υγείας

Share

kmyΤην Κινητή μονάδα Υγείας της 5ης ΥΠΕ, η οποία βρίσκεται στην Ελασσόνα επισκέφτηκε ο δήμαρχος Ελασσόνας κ. Νίκος Ευαγγέλου, συνοδευόμενος από τους αντιδημάρχους κκ. Δ. Λέκκα και Φρόσω Καρκαβανίδου.

Ο κ. Ευαγγέλου και οι συνεργάτες του είχαν την ευκαιρία να συνομιλήσουν με την υπεύθυνη των μονάδων κ. Μαρία Μαυρουδή καθώς και το νοσηλευτικό προσωπικό που στηρίζει με την εργασία του τις πολύτιμές αυτές δράσεις.

Αμέσως μετά το τέλος της συνάντησης ο κ. Ευαγγέλου δήλωσε:

Ο δήμος Ελασσόνας στηρίζει έμπρακτα κάθε ενέργεια και παρέμβαση που γίνεται με στόχο την στήριξη των αδύναμων πολιτών. Καθήκον κάθε ευνομούμενης πολιτείας είναι η προσφορά υπηρεσιών σε όσους συμπολίτες μας δεν μπορούν να έχουν πρόσβαση στο σύστημα υγείας. Τέτοιες δράσεις, σαν αυτές που σχεδιάστηκαν και υλοποιούνται από την 5η ΥΠΕ, θα πρέπει να στηριχθούν από το σύνολο της οργανωμένης πολιτείας. Ο δήμος Ελασσόνας βαδίζει προς αυτήν ακριβώς την κατεύθυνση.

Δημοτικά Νέα

article thumbnail

Εγγραφές έως την Παρασκευή 31 Ιουλίου

article thumbnail

Με τη συμμετοχή πλήθους πολιτών όλων των ηλικιών πραγματοποιήθηκε την Πέμπτη 18 Ιουνίου στην κεντρική πλατεία Ελασσόνας η καθιερωμένη Ποδηλατάδα, στέλνοντας ένα  [ ... ]

article thumbnail

Η Αντιδημαρχία Παιδείας, Ισότητας και Νεολαίας του Δήμου Ελασσόνας, σε συνεργασία με την επιστημονική ομάδα της EMPLOY EDU – Σύμβουλοι Εκπαίδευσης & Σταδιοδρομίας κ [ ... ]

article thumbnail

Με στόχο τον καλύτερο συντονισμό των υπηρεσιών και την αποτελεσματικότερη αντιμετώπιση ζητημάτων που απασχολούν τις τοπικές κοινότητες, πραγματοποιήθηκε στο Δη [ ... ]

article thumbnail

Με μεγάλη συμμετοχή παιδιών και οικογενειών πραγματοποιήθηκε στο Κλειστό Γυμναστήριο Ελασσόνας, το απόγευμα της Τετάρτης 17 Ιουνίου, το «1ο Παιδικό ECO Φεστιβάλ», μ [ ... ]