Σε αγιασμούς σχολείων ο Δήμαρχος Ελασσόνας

Share

agiasmos2017Μετά τη λήξη των αγιασμών στις σχολικές μονάδες ο δήμαρχος Ελασσόνας κ. Νίκος Ευαγγέλου έκανε την ακόλουθη δήλωση:

Με αφορμή την επίσημη έναρξη της νέας σχολικής χρονιάς θα ήθελα να ευχηθώ στους μαθητές, στους εκπαιδευτικούς και σε όλες τις οικογένειες καλή σχολική χρονιά. Εύχομαι η λήξη της να δικαιώσει απόλυτα τα όνειρα και τις προσδοκίες όλων. Θα ήθελα επίσης με την ευκαιρία να σημειώσω πως ο χώρος της εκπαίδευσης δεν ενδείκνυται ούτε για προσωπικές, πολύ δε περισσότερο για εσωκομματικές αντιπαραθέσεις. Οφείλουμε όλοι, από την δική του θέση ευθύνης ο καθένας, να κάνει ότι περνάει από το χέρι του για να εξασφαλίσει τις καλύτερες δυνατές συνθήκες στην εκπαιδευτική κοινότητα.

Δημοτικά Νέα

article thumbnail

Εγγραφές έως την Παρασκευή 31 Ιουλίου

article thumbnail

Με τη συμμετοχή πλήθους πολιτών όλων των ηλικιών πραγματοποιήθηκε την Πέμπτη 18 Ιουνίου στην κεντρική πλατεία Ελασσόνας η καθιερωμένη Ποδηλατάδα, στέλνοντας ένα  [ ... ]

article thumbnail

Η Αντιδημαρχία Παιδείας, Ισότητας και Νεολαίας του Δήμου Ελασσόνας, σε συνεργασία με την επιστημονική ομάδα της EMPLOY EDU – Σύμβουλοι Εκπαίδευσης & Σταδιοδρομίας κ [ ... ]

article thumbnail

Με στόχο τον καλύτερο συντονισμό των υπηρεσιών και την αποτελεσματικότερη αντιμετώπιση ζητημάτων που απασχολούν τις τοπικές κοινότητες, πραγματοποιήθηκε στο Δη [ ... ]

article thumbnail

Με μεγάλη συμμετοχή παιδιών και οικογενειών πραγματοποιήθηκε στο Κλειστό Γυμναστήριο Ελασσόνας, το απόγευμα της Τετάρτης 17 Ιουνίου, το «1ο Παιδικό ECO Φεστιβάλ», μ [ ... ]