Άναψε το Χριστουγεννιάτικο δέντρο η Ελασσόνα

Share

xmasnΣτο κάλεσμα της Αντιδημαρχίας Πολιτισμού για το άναμμα του χριστουγεννιάτικου δέντρου το βράδυ της Δευτέρας 2 Δεκεμβρίου, μικροί και μεγάλοι έδωσαν το παρόν στην κεντρική πλατεία της πόλης, για να απολαύσουν το τοπικό συγκρότημα "Samoladay the band" και την Φιλαρμονική του Δήμου Ελασσόνας.

Την βραδιά προλόγισε η Αντιδήμαρχος Πολιτισμού κ. Φρ. Καρκαβανίδου-Σκρέτα που δήλωσε: «Κηρύσσουμε απόψε την έναρξη των εκδηλώσεων για το Δήμο μας. Σας ευχαριστούμε όλους που βρίσκεστε απόψε εδώ, όπως επίσης και το υπέροχο συγκρότημα που θα μας διασκεδάσει. Είναι δικά μας παιδιά και είναι χαρά μας που θα μας διασκεδάσουν απόψε. Η Φιλαρμονική επίσης όπως πάντα παρών στις εκδηλώσεις του Δήμου θα μας χαρίσει υπέροχες μελωδίες» .

Ο δήμαρχος κ. Νικ. Γάτσας δήλωσε: «Σας καλοσωρίζουμε όλους και σας ευχόμαστε να περάσετε ένα υπέροχο βράδυ. Ο Δήμος Ελασσόνας θέλει να είναι κοντά σε όλους τους δημότες και τις δημοτικές ενότητες με όσο το δυνατόν περισσότερες εκδηλώσεις όλη την χρονιά. Ευχαριστούμε τόσο το συγκρότημα όσο και την Φιλαρμονική του δήμου μας που απόψε συμμετέχει στο άναμμα του δέντρου καθώς επίσης και τους συλλόγους γονέων και κηδεμόνων που εθελοντικά με τα μικρά παιδιά συμμετέχουν σ' αυτές. Εύχομαι σε όλους σας υγεία και καλές γιορτές».

Μικρά παιδιά με φαναράκια στα χέρια έδωσαν το σύνθημα και το δέντρο φωταγωγήθηκε. Ακολούθησε συναυλία με μελωδίες της Φιλαρμονικής του Δήμου και του συγκροτήματος «Samoladay». Τις επόμενες μέρες ολοκληρώνεται και το εορταστικό πρόγραμμα του Δήμου για όλες τις δημοτικές ενότητες.

dimarxosxrist   karkaxrist   bandadimou   samoladaioi   xmas2n

Δημοτικά Νέα

article thumbnail

Εγγραφές έως την Παρασκευή 31 Ιουλίου

article thumbnail

Με τη συμμετοχή πλήθους πολιτών όλων των ηλικιών πραγματοποιήθηκε την Πέμπτη 18 Ιουνίου στην κεντρική πλατεία Ελασσόνας η καθιερωμένη Ποδηλατάδα, στέλνοντας ένα  [ ... ]

article thumbnail

Με στόχο τον καλύτερο συντονισμό των υπηρεσιών και την αποτελεσματικότερη αντιμετώπιση ζητημάτων που απασχολούν τις τοπικές κοινότητες, πραγματοποιήθηκε στο Δη [ ... ]

article thumbnail

Με μεγάλη συμμετοχή παιδιών και οικογενειών πραγματοποιήθηκε στο Κλειστό Γυμναστήριο Ελασσόνας, το απόγευμα της Τετάρτης 17 Ιουνίου, το «1ο Παιδικό ECO Φεστιβάλ», μ [ ... ]

article thumbnail

Την αγανάκτησή του εκφράζει ο Δήμαρχος Ελασσόνας κ. Ν. Γάτσας για τους βανδαλισμούς που σημειώθηκαν προχθές στην πόλη της Ελασσόνας.