Ορκωμοσία νέου Δημοτικού Συμβούλου στο Δήμο Ελασσόνας
- Λεπτομέρειες
- Κατηγορία: Δελτία Τύπου
- Δημιουργηθηκε στις Πέμπτη 19 Δεκεμβρίου 2019 10:00
Ορκίστηκε νέος Δημοτικός Σύμβουλος από την εκλογική περιφέρεια Ελασσόνας ο κ. Ανέστης Σερετίδης, ο οποίος εκλέχτηκε με την παράταξη «Αλλάζουμε» ύστερα από την παραίτηση του κ. Ιωάννη Γκέκα λόγω νέων επαγγελματικών υποχρεώσεων.
Ο κ. Σερετίδης έδωσε το νόμιμο όρκο ενώπιον του Δημάρχου κ. Ν. Γάτσα, ο οποίος του ευχήθηκε καλή και δημιουργική θητεία.
Ο ίδιος κατάγεται από το Αγιονέρι Ελασσόνας και είναι Αρχιτέκτων-Μηχανικός . Διετέλεσε Αντιδήμαρχος και Πρόεδρος της ΔΕΥΑ Ελασσόνας κατά την προηγούμενη πενταετή θητεία.
Δημοτικά Νέα
Τρίτη 23 Ιουνίου 2026 10:56
Ο Δήμος Ελασσόνας προσκαλεί νέους και νέες να συμμετάσχουν στο Δημοτικό Συμβούλιο Νέων
Ο Δήμος Ελασσόνας προσκαλεί νέους και νέες να συμμετάσχουν στο Δημοτικό Συμβούλιο Νέων
Δευτέρα 22 Ιουνίου 2026 12:27
Ποδήλατο, περιβάλλον και πολιτισμός ένωσαν εκατοντάδες πολίτες στην Ελασσόνα
Ποδήλατο, περιβάλλον και πολιτισμός ένωσαν εκατοντάδες πολίτες στην Ελασσόνα
Δευτέρα 22 Ιουνίου 2026 12:19
Στο επίκεντρο πολιτική προστασία, άρδευση και αγροτική οδοποιία Ευρεία σύσκεψη με τους προέδρους των κοινοτήτων
Στο επίκεντρο πολιτική προστασία, άρδευση και αγροτική οδοποιία Ευρεία σύσκεψη με τους προέδρους των κοινοτήτων
Παρασκευή 19 Ιουνίου 2026 05:37
Με μεγάλη επιτυχία πραγματοποιήθηκε το 1ο Παιδικό ECO Φεστιβάλ στην Ελασσόνα
Με μεγάλη επιτυχία πραγματοποιήθηκε το 1ο Παιδικό ECO Φεστιβάλ στην Ελασσόνα






















