Ορκωμοσία νέου Δημοτικού Συμβούλου στο Δήμο Ελασσόνας

Share

seretidis2019Ορκίστηκε νέος Δημοτικός Σύμβουλος από την εκλογική περιφέρεια Ελασσόνας ο κ. Ανέστης Σερετίδης, ο οποίος εκλέχτηκε με την παράταξη «Αλλάζουμε» ύστερα από την παραίτηση του κ. Ιωάννη Γκέκα λόγω νέων επαγγελματικών υποχρεώσεων.

Ο κ. Σερετίδης έδωσε το νόμιμο όρκο ενώπιον του Δημάρχου κ. Ν. Γάτσα, ο οποίος του ευχήθηκε καλή και δημιουργική θητεία.

Ο ίδιος κατάγεται από το Αγιονέρι Ελασσόνας και είναι Αρχιτέκτων-Μηχανικός . Διετέλεσε Αντιδήμαρχος και Πρόεδρος της ΔΕΥΑ Ελασσόνας κατά την προηγούμενη πενταετή θητεία.

Δημοτικά Νέα

article thumbnail

Εγγραφές έως την Παρασκευή 31 Ιουλίου

article thumbnail

Με τη συμμετοχή πλήθους πολιτών όλων των ηλικιών πραγματοποιήθηκε την Πέμπτη 18 Ιουνίου στην κεντρική πλατεία Ελασσόνας η καθιερωμένη Ποδηλατάδα, στέλνοντας ένα  [ ... ]

article thumbnail

Με στόχο τον καλύτερο συντονισμό των υπηρεσιών και την αποτελεσματικότερη αντιμετώπιση ζητημάτων που απασχολούν τις τοπικές κοινότητες, πραγματοποιήθηκε στο Δη [ ... ]

article thumbnail

Με μεγάλη συμμετοχή παιδιών και οικογενειών πραγματοποιήθηκε στο Κλειστό Γυμναστήριο Ελασσόνας, το απόγευμα της Τετάρτης 17 Ιουνίου, το «1ο Παιδικό ECO Φεστιβάλ», μ [ ... ]

article thumbnail

Την αγανάκτησή του εκφράζει ο Δήμαρχος Ελασσόνας κ. Ν. Γάτσας για τους βανδαλισμούς που σημειώθηκαν προχθές στην πόλη της Ελασσόνας.