Εκπαιδευτικά προγράμματα του Κ.Δ.Β.Μ του Δήμου Ελασσόνας
- Λεπτομέρειες
- Κατηγορία: Κέντρο Διά Βίου Μάθησης
- Δημιουργηθηκε στις Παρασκευή 04 Σεπτεμβρίου 2015 10:13
Ο Δήμος Ελασσόνας και το Υπουργείο Παιδείας και Θρησκευμάτων (διά της Γενικής Γραμματείας Διά Βίου Μάθησης και του Ιδρύματος Νεολαίας και Διά Βίου Μάθησης) συνεχίζουν επιτυχώς τη λειτουργία του Κ.Δ.Β.Μ του Δήμου Ελασσόνας στο οποίο θα υλοποιηθούν εκπαιδευτικά προγράμματα Γενικής Εκπαίδευσης Ενηλίκων με εκπαιδευτικές δράσεις ΕΘΝΙΚΗΣ ΕΜΒΕΛΕΙΑΣ & ΤΟΠΙΚΗΣ ΕΜΒΕΛΕΙΑΣ.
Στο Κ.Δ.Β.Μ του Δήμου Ελασσόνας μπορούν να δημιουργηθούν τμήματα για τα ακόλουθα προγράμματα:
Α. ΠΡΟΓΡΑΜΜΑΤΑ ΕΘΝΙΚΗΣ ΕΜΒΕΛΕΙΑΣ
Α/Α |
ΘΕΜΑΤΙΚΕΣ ΕΝΟΤΗΤΕΣ ΠΡΟΓΡΑΜΜΑΤΑ |
ΩΡΕΣ |
1 |
ΟΙΚΟΝΟΜΙA - EΠΙΧΕΙΡΗΜΑΤΙΚΟΤΗΤΑ |
|
1.1 |
Καινοτομία – Επιχειρηματικότητα – Διοίκηση Επιχειρήσεων |
25 |
1.2 |
Κοινωνική Οικονομία και Κοινωνική Επιχειρηματικότητα |
50 |
1.3 |
Επιχειρηματικότητα και Τουριστική – Πολιτιστική Ανάπτυξη |
25 |
1.4 |
Αγροτική Επιχειρηματικότητα – Marketing Αγροτικών Προϊόντων |
25 |
1.5 |
Βιολογικά Προϊόντα: Παραγωγή – Πιστοποίηση – Διάθεση |
25 |
1.6 |
Ηλεκτρονική Επιχειρηματικότητα – e-επιχειρείν |
25 |
1.7 |
Πράσινη Επιχειρηματικότητα |
25 |
1.8 |
Δημιουργώ τη δική μου επιχείρηση |
25 |
1.9 |
Σύγχρονες Τραπεζικές Συναλλαγές |
25 |
1.10 |
Υπολογίζοντας τις δαπάνες του νοικοκυριού |
25 |
1.11 |
Συμβουλευτική σταδιοδρομίας |
25 |
1.12 |
Επαγγελματική ενεργοποίηση ανέργων γυναικών |
25 |
2 |
ΠΟΙΟΤΗΤΑ ΖΩΗΣ – ΠΕΡΙΒΑΛΛΟΝ |
|
2.1 |
Περιβάλλον και καθημερινή ζωή |
25 |
2.2 |
Γεωργία και Φυσικοί Πόροι |
25 |
2.3 |
Συλλογικές Περιβαλλοντικές Δράσεις |
25 |
2.4 |
Οικολογικές λύσεις για το σπίτι |
25 |
2.5 |
Προστασία και Δικαιώματα Καταναλωτή |
25 |
2.6 |
Ασφάλεια –Ποιότητα Τροφίμων |
25 |
2.7 |
Αστικοί λαχανόκηποι |
25 |
2.8 |
Πρακτικές συμβουλές (υγιεινής) διατροφής |
25 |
2.9 |
Αγωγή Υγείας – Πρώτες Βοήθειες |
25 |
2.10 |
Διαμόρφωση και διακόσμηση εσωτερικών χώρων |
25 |
2.11 |
Υγιεινή και Ασφάλεια Τροφίμων |
15 |
3 |
ΝΕΕΣ ΤΕΧΝΟΛΟΓΙΕΣ |
|
3.1 |
Επεξεργασία Κειμένου – Διαδίκτυο (Ι) |
50 |
3.2 |
Υπολογιστικά Φύλλα – Παρουσιάσεις (ΙΙ) |
50 |
3.3 |
Βάσεις Δεδομένων – Εξειδικευμένα θέματα (ΙΙΙ) |
50 |
3.4 |
Διαδικτυακά εργαλεία και υπηρεσίες στην καθημερινή ζωή |
25 |
3.5 |
Ηλεκτρονικά μέσα κοινωνικής δικτύωσης (social media) |
25 |
3.6 |
Δημιουργία Ιστοσελίδας |
50 |
3.7 |
Ηλεκτρονική εφημερίδα |
50 |
3.8 |
Νέες Τεχνολογίες στην Τρίτη Ηλικία |
25 |
4 |
ΓΛΩΣΣΑ ΚΑΙ ΕΠΙΚΟΙΝΩΝΙΑ |
|
4.1 |
Ελληνικό Αλφαβητικό σύστημα |
25 |
4.2 |
Βελτιώνω την ορθογραφία μου |
25 |
4.3 |
Σύνταξη εγγράφων – φορμών |
50 |
4.4 |
Αγγλικά για το χώρο εργασίας (Α2-Β1) |
25 |
4.5 |
Αγγλικά για τον τουρισμό (Α2) |
25 |
4.6 |
Γαλλικά για τον τουρισμό (Α1-Α2) |
25 |
4.7 |
Γερμανικά για τον τουρισμό (Α1-Α2) |
25 |
4.8 |
Ιταλικά για τον τουρισμό (Α1-Α2) |
25 |
4.9 |
Ισπανικά για τον τουρισμό (Α1-Α2) |
25 |
4.10 |
Ρωσικά για τον τουρισμό (Α1-Α2) |
25 |
4.11 |
Κινεζικά για τον τουρισμό (Α1-Α2) |
25 |
4.12 |
Τουρκικά για τον τουρισμό (Α1-Α2) |
25 |
4.13 |
Βασικά Αγγλικά Α1 |
50 |
4.14 |
Βασικά Αγγλικά Α2 |
50 |
4.15 |
Βασικά Γαλλικά Α1 |
50 |
4.16 |
Βασικά Γαλλικά Α2 |
50 |
4.17 |
Βασικά Γερμανικά Α1 |
50 |
4.18 |
Βασικά Γερμανικά Α2 |
50 |
4.19 |
Βασικά Ιταλικά Α1 |
50 |
4.20 |
Βασικά Ιταλικά Α2 |
50 |
5 |
ΚΟΙΝΩΝΙΚΕΣ ΔΕΞΙΟΤΗΤΕΣ ΚΑΙ ΔΡΑΣΕΙΣ |
|
5.1 |
Διαχείριση εργασιακού άγχους/Εναρμόνιση επαγγελματικής και προσωπικής ζωής |
25 |
5.2 |
Αποτελεσματική συνεργασία στον εργασιακό χώρο |
25 |
5.3 |
Αποτελεσματική ηγεσία στην εργασία |
25 |
5.4 |
Διαχείριση χρόνου |
25 |
5.5 |
Διαχείριση διαπροσωπικών σχέσεων |
25 |
5.6 |
Επικοινωνία και δυναμική της Ομάδας |
25 |
5.7 |
Εθελοντικές δράσεις στην τοπική κοινωνία |
25 |
5.8 |
Αποτελεσματική επικοινωνία με φορείς και υπηρεσίες |
50 |
5.9 |
Αντιμετώπιση της κοινωνικής κρίσης στην καθημερινή ζωή |
25 |
6 |
ΠΟΛΙΤΙΣΜΟΣ ΚΑΙ ΤΕΧΝΗ |
|
6.1 |
Ιστορία της Τέχνης |
25 |
6.2 |
Εικαστικό Εργαστήρι |
50 |
6.3 |
Φωτογραφία |
25 |
6.4 |
Κινηματογράφος |
25 |
6.5 |
Εργαστήρι δημιουργίας Βίντεο |
50 |
6.6 |
Θεατρικό Εργαστήρι (ανεβάζω τη δική μου παράσταση) |
50 |
6.7 |
Εργαστήρι μουσικής |
50 |
6.8 |
Εργαστήρι Δημιουργικής Γραφής |
50 |
6.9 |
Αξιοποίηση της Πολιτιστικής Κληρονομιάς |
25 |
6.10 |
Τοπική Ιστορία |
25 |
6.11 |
Λαογραφία: Παραδοσιακός Πολιτισμός |
25 |
7 |
ΠΡΟΓΡΑΜΜΑΤΑ ΕΥΑΛΩΤΩΝ ΚΟΙΝΩΝΙΚΑ ΟΜΑΔΩΝ |
|
7.1 |
Μετανάστες – Υποστήριξη στην καθημερινή ζωή |
25 |
7.2 |
Τσιγγάνοι – Γλωσσικές δεξιότητες Ι |
50 |
7.3 |
Τσιγγάνοι – Γλωσσικές δεξιότητες ΙΙ |
50 |
7.4 |
Τσιγγάνοι – Υποστήριξη στην καθημερινή ζωή |
25 |
7.5 |
Κρατούμενοι – Επικοινωνία στην καθημερινή ζωή (Α1) |
125 |
7.6 |
Κρατούμενοι – Επικοινωνία στην καθημερινή ζωή (Α2) |
175 |
7.7 |
Κρατούμενοι – Υποστήριξη κρατουμένων |
25 |
7.8 |
Μουσουλμανική Μειονότητα – Γλωσσικές δεξιότητες Ι |
50 |
7.9 |
Μουσουλμανική Μειονότητα – Γλωσσικές δεξιότητες ΙΙ |
50 |
Β. ΠΡΟΓΡΑΜΜΑΤΑ ΤΟΠΙΚΗΣ ΕΜΒΕΛΕΙΑΣ
ΤΟΠΙΚΑ ΠΡΟΓΡΑΜΜΑΤΑ ΠΟΥ ΑΠΑΙΤΟΥΝ ΠΑΡΑΓΩΓΗ ΕΚΠΑΙΔΕΥΤΙΚΟΥ ΥΛΙΚΟΥ |
||
α/α |
ΤΙΤΛΟΣ ΠΡΟΓΡΑΜΜΑΤΟΣ |
ΩΡΕΣ |
|
Εθελοντισμός: Διαχείριση Κινδύνων, Κρίσεων, Εκτάκτων αναγκών στην τοπική κοινωνία |
25 |
|
Εθελοντισμός: Πυρκαγιές-Πλημμύρες |
25 |
|
Εθελοντισμός: Σεισμοί: |
25 |
|
Εθελοντισμός: Θαλάσσια ατυχήματα |
25 |
|
Εναλλακτικές μορφές τουρισμού: Γενικό πλαίσιο |
10 |
|
Εναλλακτικές μορφές τουρισμού: Θρησκευτικός, Πολιτιστικός τουρισμός |
12 |
|
Εναλλακτικές μορφές τουρισμού: οικολογικός, οινολογικός, γαστρονομικός τουρισμός |
12 |
|
Εναλλακτικές μορφές τουρισμού: Αθλητικός τουρισμός |
12 |
|
Διαδικτυακή προβολή και διαχείριση επιχείρησης τουριστικών υπηρεσιών |
25 |
|
Υγεία και εναλλακτικές θεραπείες |
25 |
|
Παρασκευή αλατιού με παραδοσιακές μεθόδους |
15 |
|
Εργαστήρι Ζαχαροπλαστικής με παραδοσιακές συνταγές |
35 |
|
Νέες εναλλακτικές καλλιέργειες |
25 |
|
Σύγχρονες οικολογικές μέθοδοι αλιείας |
25 |
|
Άθληση στην Τρίτη Ηλικία |
25 |
|
Υγιεινή και ασφάλεια στο χώρο εργασίας |
15 |
|
Εργαστήρι Μαγειρικής με παραδοσιακές συνταγές |
35 |
|
Χρήση ελεύθερου λογισμικού |
25 |
|
Οικιακή μελισσοκομία |
25 |
|
Οικιακή Παραγωγή Οίνου, ποτών και ηδύποτων |
30 |
|
Αρωματικά –Φαρμακευτικά Φυτά |
25 |
|
Δεξιότητες αυτόνομης διαβίωσης |
25 |
|
Εβραϊκή Γλώσσα για τον τουρισμό Α1-Α2 |
25 |
|
Βασικά Αλβανικά Επιπέδου Α1 |
50 |
|
Βασικά Αλβανικά Επιπέδου Α2 |
50 |
|
Βασικά Τουρκικά Επιπέδου Α1 |
50 |
|
Βασικά Τουρκικά Επιπέδου Α2 |
50 |
|
Βασικά Βουλγαρικά Α1 |
50 |
|
Βασικά Βουλγαρικά Α2 |
50 |
|
Ασθένειες και τρόποι αντιμετώπισης στη γεωργία |
25 |
|
Εθελοντισμός και κοινωνική δράση |
25 |
|
Αρχιτεκτονική κήπων |
25 |
|
Τοπική κοινότητα μάθησης: Λέσχη κινηματογράφου |
25 |
|
Τοπική κοινότητα μάθησης: Λέσχη λογοτεχνίας |
25 |
|
Τοπική κοινότητα μάθησης: Λέσχη θεάτρου |
25 |
|
Προληπτική ιατρική για την Τρίτη Ηλικία |
25 |
|
Εξαρτήσεις και πρόληψη |
15 |
|
Κανόνες οικονομικής διαχείρισης αγροτικής επιχειρηματικής δραστηριότητας |
25 |
|
Ανακύκλωση και κομποστοποίηση |
25 |
|
Τοπική αυτοδιοίκηση και πολίτης: Υποχρεώσεις και δικαιώματα των κατοίκων τοπικής κοινωνίας |
25 |
ΤΟΠΙΚΑ ΠΡΟΓΡΑΜΜΑΤΑ ΠΟΥ ΔΕΝ ΑΠΑΙΤΟΥΝ ΠΑΡΑΓΩΓΗ ΕΚΠΑΙΔΕΥΤΙΚΟΥ ΥΛΙΚΟΥ |
||
α/α |
ΤΙΤΛΟΣ ΠΡΟΓΡΑΜΜΑΤΟΣ |
ΩΡΕΣ |
|
Κοινωνικές και οικονομικές προεκτάσεις της Χιακής Ναυτοσύνης - Ναυτική Εκπαίδευση - Ναυτιλιακή βιομηχανία |
35 |
|
Εργαστήρι οικολογικής βαφής νημάτων και υφαντικής |
50 |
|
«Χαΐνηδες» Γνώστες του Βουνού |
25 |
|
Εργαστήρι δημιουργίας κοσμήματος |
50 |
|
Κατασκευή τοπικής φορεσιάς |
50 |
|
Εκπαίδευση των αλλοδαπών που ασχολούνται με τον κερκυραϊκό πολιτισμό στην ελληνική γλώσσα και την τοπική ιστορία |
50 |
|
Ιστορία Διομήδιου Κήπου Χαϊδαρίου |
25 |
|
Εργαστήρι ψηφιδωτού |
50 |
|
Αμβρακικός κόλπος και προοπτικές |
15 |
|
Τοπικοί παραδοσιακοί χοροί |
50 |
|
Κοπτική ραπτική |
50 |
|
Κοπανέλι |
50 |
|
Λαογραφία του τόπου |
25 |
|
Διοργάνωση Τοπικών εκθέσεων με σκοπό την προβολή τοπικών παραδοσιακών προϊόντων με στόχο την δημιουργία Ομάδων τοπικής δράσης |
25 |
|
Διδασκαλία Ποντιακής Διαλέκτου |
150 |
|
Χρηματοδοτικά προγράμματα/εργαλεία που βρίσκονται σε ισχύ για αγροτικές δραστηριότητες |
10 |
|
Μανιτάρια: Από το δάσος στην κουζίνα |
25 |
|
Εργαστήρι πηλιορείτικου ρυθμού ταπητουργίας |
50 |
|
Εργαστήρι πηλιορείτικου ρυθμού πλεξίματος και ασπροκεντήματος |
50 |
|
Διαχείριση του Κερκυραϊκού Ελαιώνα και εφαρμογή πρακτικών για την εξυγίανσή του και την παραγωγή και προώθηση επώνυμων προϊόντων ελιάς |
25 |
|
Εργαστήριο Fusing |
50 |
|
Συντήρηση μικρών σκαφών - καρνάγιο |
30 |
|
Κατανοώ το φορολογικό σύστημα και φτιάχνω τη φορολογική μου δήλωση |
12 |
|
Εκμάθηση τσακώνικης γλώσσας |
50 |
|
Εργαστήρι χειροτεχνίας |
50 |
|
Εργαστήρι κηροπλαστικής |
50 |
|
Διαχείριση στερεών αποβλήτων |
25 |
|
Εκμάθηση γραφής BRAILLE σε άτομα με προβλήματα όρασης |
50 |
|
Εργαστήρι κεραμικής |
50 |
|
Θεατρολογία |
25 |
|
Εργαστήρι χαλκογραφίας |
25 |
|
Οδηγοί προβολής φυσικού και πολιτισμικού περιβάλλοντος Ιεράπετρας |
25 |
|
Εργαστήριο Ξυλογλυπτικής |
50 |
|
Εργαστήριο κατασκευής παραδοσιακών οργάνων |
50 |
Τα προσφερόμενα προγράμματα μπορούν να παρακολουθήσουν ενήλικες κάθε εθνικής προέλευσης, ηλικίας και μόρφωσης. Για την ένταξη των ενδιαφερομένων στα τμήματα απαιτείται η συμπλήρωση σχετικής αίτησης και η υποβολή φωτοτυπίας της αστυνομικής ταυτότητας.
Το εν λόγω έργο εντάσσεται στο Επιχειρησιακό Πρόγραμμα «Εκπαίδευση και Διά Βίου Μάθηση» του Υπουργείου Παιδείας και Θρησκευμάτων με τίτλο Πράξεων «Κέντρα Διά Βίου Μάθησης – Προγράμματα Εθνικής Εμβέλειας & Προγράμματα Τοπικής Εμβέλειας» ΑΠ7 και «Κέντρα Διά Βίου Μάθησης – Προγράμματα Εθνικής Εμβέλειας & Προγράμματα Τοπικής Εμβέλειας» ΑΠ8, που συγχρηματοδοτούνται από την Ευρωπαϊκή Ένωση (Ευρωπαϊκό Κοινωνικό Ταμείο) και από εθνικούς πόρους .
Για πληροφορίες απευθυνθείτε στα τηλέφωνα 6943607730 ( Βουρονίκου Κατερίνα) και 6937117594 ( Μήτσιου Δέσποινα). Πληροφορίες σχετικά με το χρόνο και τον τόπο των εγγραφών θα δοθούν σε σύντομο χρόνο.